always inspirate me yeah!!

always inspirate me yeah!!
always inspirate me yeah!!

Sunday 26 June 2011

Pelik tp Benar..

ENtah knpe ni yg pLing Aku xleh lupe..walau aku cuba hilangkan ia , ia hadir bagai angin meniup di setiap wajahku..tidak aku menyesal mengingati kau..biar la rse ni adalah yg terawal n terakhir aku rasai..xde org yg blh mnyangkalnya selain aku..aku mengerti rse itu..akn ku matangkan lagi rse itu agar kesannya di kemudian hri tidaklah memberi aku rse kecewa atau patah hati di kemudian hari..ingin KU memberikan kau kelainan yg aku bukanlah wanita yg biasa kau temui..ingin aku jdi luar biasa di mataMu..ku curahkan rse ini agar kau thu yg aku setiA menanti balasan driMu bila2 msa..di kesempatan ini ingin aku mengatakan pdamu yg aku akn berusaha utk menjaga n trus membaiki kelemahan driku serta mencantikkan dri ni utk meningkatkan lg rse semangat dlam dri aku lg sehari ke sehari aminn yeah!

No comments:

Post a Comment